perjantai 30. heinäkuuta 2010

HOSTFAMILY

SAIN SEN! Sain isäntäperheen maanantaina, mutta olin Helsingissä mökkeilemässä kavereitten kanssa (oli muuten huippureissu!) niin en oo päässy päivittelee tätä tietoo tänne ihmisten ilmoille. Oon niiin ilonen että sain tän perheen ja pääsen lähtee oikeena päivänä ja blaablaablaa, tuntuu paljon todellisemmalta koko touhu nyt ja kaikkee.

Perheestä:
- äiti Odile ja isä Xavier
- 93 veli Victor
- 95 veli Léo, vaihdossa mun kanssa samaan aikaan että ei kotona
- 97 sisko Zoé
- kissa
- kaikki puhuu jonkun verran englantia + muita mistä mulle ei mitää hyötyä esim. saksaa
- kaupunki Nantes (6. suurin kaupunki Ranskassa, vähän Tamperetta isompi)
- perheellä on hotelli jonka yhteydessä sit asutaan ?
- koulumatka 2km

Tää kuulostaa niin perfect ! Kohta ajattelin lähettää perheelle ekan sähköpostin ja mua jänskättäää=)=) Nyt on siis lähtöpäivä se 26.8. ja sitten Pariisista sen alotusleirin jälkee Nantesiin ja kouluun ja kaikkee:)
Nyt oon niin fiiliksissä ! Päivittelen taas kun tulee jotai akuuttia:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti