keskiviikko 1. kesäkuuta 2011

Tj 35

Mulla olis kauheesti kaikkee juttua ja kuvia ja kaikkee ja oon nyt jo yli kuuakuden jäjessä tässä ja oon unohtanu kirjottaa päiväkirjaakin ja kaikkee ja ää hirveetä! Mutta joka tapauksessa, moi! Tänään on keskiviikko eli löysäily päivä, koulu loppu jo 12. Nyt oon vaan lagaillu ja odottanu että saan inspiraation lähtee kauppan ostaa mehua.

Tänään alko pitkä viikonloppu, koska huomenna on helatorstai ja sitten perjantaikin on vapaa. Eli jeeeee! Tänään on sellanen Apero Geant, eli siis ilmeiseti tätä voitas verrata Suomen koulujen loppuun, ainakin Tamperelaiset tietää menon ruusiksessa. Facebook ryhmä tälle tapahtumalle ainakin kertoo, että 9 868 participent (=osallistuu) eli siis kai siellä on sitten kiitettävästi porukkaa! Sinne suuntaan jossain vaiheessa iltaa.

Koitan tehdä merkintöjä tältä kuluneelta kuukaudelta tässä pitkän viikonlopun aikana, koska mulla ei oo mitään erityistä ohjelmaa tiedossa. Taidan ainakin ottaa arskaa, kun on taidettu lupailla taas sellasta +30°C. Suomessakin on nyt vissiin ollu aika helmet ilmat?

Mutta nyt tuntuu, että oon odotellu tätä motivaatioo jo tarpeeks kauan. Eli lähen käymään kaupungissa ja ostan mehua. Jes!

Palataan toivottavasti pian, hyvää kesäkuuta (!!!) ! Ja päiviä Suomeen on jäljellä se 35. Hullu maailma!

Katri

3 kommenttia: