Siiis voi kyllä, oon ekonomian tunnilla, ja nyt sovittii opettajan kanssa että käännän jotain ekonomia aiheisia tehtäviä ja tekstejä suomesta ranskaan, kun ei mulla oo oikein mitään muuta tehtävissä. Noi mitä nää täällä tekee muut (sanajärjestys), niin ois mulle liian haastavia myös Suomeks, niin mää tyydyn tähän uuteen järjestelyyn ihan mielelläni. Mielummin mää teen jotain vähän ees fiksumpaa, kun vaan lagaan. Tässä on 4kuukautta, kohta 5, jo lagattu niin alkaiskohan riittää?
Täällä alko muuten alennusmyynnit viimeviikolla. Kävin ite vaan eilen aika pikasesti kääntymässä, mutta onneks olin aika laiskalla tuulella niin en jaksanu sovittaa kauheesti mitään. Vähän pitäis tätä rahan käyttöö miettiä muutenkin. Kahet H&M perus valkoset tennarit (nyt siellä miettii äiti ja sanni. ja johanna ja varmaan riitta. Saskiakin ehkä? että miksi taas VALKOSET??) kun oli 5e pari. Saa nähä kauan ne pysyy valkosena.
Huomenna kampaaja. Vähän kauhun sekisin tuntein odotan sitä kohtaamista sen kampaajan kanssa. Tuli meinaa tarkistettua, niin hän ei puhu ollenkaan englantia. Mulla ei toi kampaamo-sanasto oo ihan tuliterässä eikä mulla oo ees oikein ajatusta millaset hiukset haluaisin. Vähän epäilyttää että miten mulle siellä käy, mutta toivotaan parasta. Tai edes hyvää...
Ei mulla ny kai muuta, syvennyn näihin taloustieto artikkeleihin taloussanomien sivulla ja koitan ettiä oppimateriaalia YH2 taloustieto kurssista. I'll be back!
Kapa
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kengät. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kengät. Näytä kaikki tekstit
tiistai 18. tammikuuta 2011
keskiviikko 10. marraskuuta 2010
Höpö höpöjä
Ei mulla oikeen kai mitään asiaa oo. Loman loppumisesta on kulunu nyt viikko ja viäkään en oo lomapostausta saanu aikaseks. En tiä onko se hyvä vai huono. Jos mulla on ollu nii paljo kaikkee muuta nii en oo kerenny? No empä tiä. Välill^tuntuu etten tee mitää tääl siis niinkun mitää aktiviteettii, ain vaa hengaan kotona! Mut ohan seki iha jees, ainakin sitä kuuluisaa omaa aikaa itselleen tulee kerättyä täällä varastoon sitä Suomessa kuitenkin lopulta iskevää stressiä vastaan.
Toinen mun pääuutisista on että !!löysin kahet kengät!! Ah oon niin onnellinen kun löysin ne, koska siis noissa edellisissä ei tosiaan sitä kehumisen varaa hirveesti löytyny. Isken tähän nyt parit kuvat.

Springfield 29,95€

Promod 49,95€

ex-favorit, Spirit store 5€
Tälläst! Mul on iha muotibloggaaja fiilis, haha. En tiä oliks mul jotai muuta kerrottavana mut unohdin ne sit ainaki jos oli. Nyt pistän itteni kuntoo suihkun jäljiltä ja lähen ihmisten ilmoille ostaa jalkarasvaa ja ottaan jotai kuvia tuolt ulkoo kun nyt kerranki on kirkas ja kiva ilma. Eile ja toissa päivänä sato raivolla, rakeitaki tuli hetki. Mutta siä suomessa on kuulema helmee noitte lukimyrskyjen kans! Haha. Nojoo määki haluisin tänne lunta talveks, mutta taitaa olla turha toivo. Musta joulu ja kaikki, kui ankeeta!
Salutations a tout, meitsi menee.
Katri
P.S. Huomen ei oo kouluu kun mitä nyt oikein kai ymmärsin, nii on ensimmäisen laailmansodan uhrien muistopäivä tai joku vastaava? Mut helmee, lomaa!
Toinen mun pääuutisista on että !!löysin kahet kengät!! Ah oon niin onnellinen kun löysin ne, koska siis noissa edellisissä ei tosiaan sitä kehumisen varaa hirveesti löytyny. Isken tähän nyt parit kuvat.

Springfield 29,95€

Promod 49,95€
ex-favorit, Spirit store 5€
Tälläst! Mul on iha muotibloggaaja fiilis, haha. En tiä oliks mul jotai muuta kerrottavana mut unohdin ne sit ainaki jos oli. Nyt pistän itteni kuntoo suihkun jäljiltä ja lähen ihmisten ilmoille ostaa jalkarasvaa ja ottaan jotai kuvia tuolt ulkoo kun nyt kerranki on kirkas ja kiva ilma. Eile ja toissa päivänä sato raivolla, rakeitaki tuli hetki. Mutta siä suomessa on kuulema helmee noitte lukimyrskyjen kans! Haha. Nojoo määki haluisin tänne lunta talveks, mutta taitaa olla turha toivo. Musta joulu ja kaikki, kui ankeeta!
Salutations a tout, meitsi menee.
Katri
P.S. Huomen ei oo kouluu kun mitä nyt oikein kai ymmärsin, nii on ensimmäisen laailmansodan uhrien muistopäivä tai joku vastaava? Mut helmee, lomaa!
lauantai 6. marraskuuta 2010
niin joo
Päätin ryhtyä nyt hetkeks muotibloggariks, ja tuun avautuu mun ongelmista! Eli kengät. Miksi ois miksi mulle on kasvanu tällänen helvetin mono jalka joka on ainakin täällä ransakssa kokoa 42-43, Suomessa menee välillä myös 41. Täällä ei todellakaan oo tälle koolle mitenkään laajaa valikoimaa kengissä. Ja täÄ on aika akuuttia että tarttisin uudet, koska ne kengät mitä täällä käytän joka päivä, ei oo enäÄ turkoosit vaan paskaset harmaat ja ihan puhki kuluneet, ja Victor joka päivä sanoo mulle että ei hei Katri, mitä jos ostaisit uudet kengät? Joo, ostaisin kyllä mutta täällä_ei_ole_tarpeeksi_isoja!
Ja siis mulla ei oo Suomesta tuotu kun:
1. noi turkoosit spirit storen 5e ale-kengät, jotka on jatkuvassa käytössä ja sen huomaa erittäin hyvin
2. sini-valko-raidalliset lyhyt varsitet tennarit joita ei ihan joka vaatteen kanssa voi käyttää, en tiä miks ostin ne? Kai kun halvalla sai.
3. sandaalit ja hohoi nyt on syksy ja sataa ja on kylmä! Joten ei.
4. 10cm mustat remmi korkokngät. Ei käyny mielessÄ että niillä kipittelisin pitkin kyliä päivittäin, piitudenkin puolesta no thanks, millasena ufona mua pidettäis kun kävelisin kaduilla moi oon Katri suomesta 190cm.
6. Balleriinat jotka on tänä päivänä jo poissa pïviltään, pohjat on kulunu kolmesta kohtaa puhki. Mulla on joku kirous kenkien kanssa?
5. Juoksukengät & koriskengät, juoksuun ja korikseen, ei kouluun tai muualle.
Ja tarttisin siis sellaset nilkkurit ja tennarit. Torstaina olin koulun jälkeen pari tuntia kaupungilla ja ravasin sen kadfun missä on eniten mun lompakolle sopivia kauppoja, niin kaikki kaupat läpi, ja voi kyllä siellä oli niitä täydellisiä kenkäpareja, jokseenkin vaan koossa 36-39! Muutamasta oli myös koko 40 ja 41 mutta aina puristi jostain kohtaa jos sainees tungettua jalkaan niitä. Sitten angstasin loppu illan kotona että miks mulla on näin hemmetin iso jalka voi putain merde kun on iha perseestä! Ja siis tää ei oo että haluisin kengät, tai no joo haluisin joo, mutta tää on myös ihan must!
Tässä mun muotibloggailut tältä erää! Palaan jossain muissa merkeissä, esim kuluneen loman tarinoinneissa myöhemmin joskus!
à tout a l'heure, Katri
Ja siis mulla ei oo Suomesta tuotu kun:
1. noi turkoosit spirit storen 5e ale-kengät, jotka on jatkuvassa käytössä ja sen huomaa erittäin hyvin
2. sini-valko-raidalliset lyhyt varsitet tennarit joita ei ihan joka vaatteen kanssa voi käyttää, en tiä miks ostin ne? Kai kun halvalla sai.
3. sandaalit ja hohoi nyt on syksy ja sataa ja on kylmä! Joten ei.
4. 10cm mustat remmi korkokngät. Ei käyny mielessÄ että niillä kipittelisin pitkin kyliä päivittäin, piitudenkin puolesta no thanks, millasena ufona mua pidettäis kun kävelisin kaduilla moi oon Katri suomesta 190cm.
6. Balleriinat jotka on tänä päivänä jo poissa pïviltään, pohjat on kulunu kolmesta kohtaa puhki. Mulla on joku kirous kenkien kanssa?
5. Juoksukengät & koriskengät, juoksuun ja korikseen, ei kouluun tai muualle.
Ja tarttisin siis sellaset nilkkurit ja tennarit. Torstaina olin koulun jälkeen pari tuntia kaupungilla ja ravasin sen kadfun missä on eniten mun lompakolle sopivia kauppoja, niin kaikki kaupat läpi, ja voi kyllä siellä oli niitä täydellisiä kenkäpareja, jokseenkin vaan koossa 36-39! Muutamasta oli myös koko 40 ja 41 mutta aina puristi jostain kohtaa jos sainees tungettua jalkaan niitä. Sitten angstasin loppu illan kotona että miks mulla on näin hemmetin iso jalka voi putain merde kun on iha perseestä! Ja siis tää ei oo että haluisin kengät, tai no joo haluisin joo, mutta tää on myös ihan must!
Tässä mun muotibloggailut tältä erää! Palaan jossain muissa merkeissä, esim kuluneen loman tarinoinneissa myöhemmin joskus!
à tout a l'heure, Katri
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)