keskiviikko 15. syyskuuta 2010

Hehe

Juu ja tänään ei ollu tän tyttösen parhaita päiviä, oon kyllä niiin noobo.
Aamulla heräsin 7.20 ja lähin sit suoraan sängystä kouluun. Koulussa olin superkoomanen enkä puhunu koko päivänä mitään, haha nyt kun mietin jälkeen päin niin en oikeesti tainnu sanoo sanaakaan:D:D:D lol.

No sit oli ranskaa 2h ja matikkaa ja mantsaa, tein jotai ranskan kirjan tehtävii enkä tienny mistä puhutaan, ainoot muistiin panot jotka kopioin vaa ilman ajattelua niin matikan tunnil kun mantsassa ei kirjotettu mitään ja ranskan open käsialasta ei saa MITÄÄN selvää. Olin koko päivän nälissäni kun en ollu kerenny syödä aamulla. Sitten kun 12päästiin koulusta niin satoi vettä. Bussi meni juuri ennen kun pääsin pysäkille.

Sitten ruoka, ah. No sitten ei tapahtunu mitään eikä vieläkään mitään, olin vaan koneella ja tein koulujuttuja kun yritän järjestää kaikkia lappuja sellaseen kansioon ja teen jotai muistiinpanoja uudestaa paremmin yms. Sitte kävin suihkussa ja lähin rautatieasemalle kun Victor soitti, että käydään ostaa nyt ne Pariisin matkaliput. No juu mää lähin ihan ilosena että joo jee kyllä mää löydän sinne ja sillain.

No en löytäny. Ensin menin bussil kaupunkii jossa oli hullut ruuhkat ja trami meni nenän eest. Venasin seuraavaa ja sit se tuli ja matka jatkui. Se jatku 6pysäkkiä liian pitkälle ja olin jossai ihan huitsis. 10min sitten olis pitäny nähä Victor siellä asemalla mutta he he missäs olinkaan, en ihan siellä. No sit tekstasin sille et hehe moi oon vissiin vähän vääräs et tuun niin nopee kun pääsen. No siin meni hetki kun löysin sitten sinne asemalle. Menin sinne vähä sillee jjoooo moi ootko venannu kauan hehe oon tyhmä.

No sit jonotettiin joku 15min lipunmyyntii ja päästiin siihen. En tajunnu oikeen kaikkee mitä se myyjä selitti mut sit multa pyydettiin rahaa. Kuulin et Vicor ois sanonu eightEEEN mutta se olikin eightY. Annoin sille 20e setelii sit se vaa nauro ja oli sillee öö tota Katri se on 80e. Olin sillee jjjoooo eh toivottavasti kortilla on rahaa. Victor just aikasemmin kysy multa et onhan tarpeeks rahaa messis olin sillee jooo ofcourse. No siellä ONNEKSI oli tarpeeks, moi äiti ja isi. Nauroin itelleni koko kotimatkan kuinka noobo tyhmä suomalaistyttö olenkaan ja sit vaan hajosin yhen lihavan pojan naamaa...

The end.

5 kommenttia:

  1. katri vähän oot ilkee! (toi loppu:DDDD) okei mäki repesin sille että kuvittelin että sää repesit.l

    VastaaPoista
  2. jep oot ilkee!

    hahahah miks sää oot joka kirjoituksessa pieni tytön tylleröinen ( tai sillee ittees kuvailet)

    VastaaPoista
  3. miten nii muka muis kun täs:D haha koska mulla on sellanen pikkutyttö olo kun meen tääl en tiä mistää mitäÄ ja oon kujal ja failaan ja nauran kaikelle ja itelleni ja kaikkee:D

    VastaaPoista
  4. hehe joo. no mut victorin syy et nauroin sille se teki sellasen ilmeen sit vaa hajosin!

    VastaaPoista
  5. Hyvää Pariisin matkaa pikku-tytön- tylleröiselleni.
    t mamma

    VastaaPoista