keskiviikko 6. lokakuuta 2010

Sluibertti

Okei joo ranskan ope ite ehdotti että voin lähtee pois tunnilta, kun kaikki kirjotti jotain runoanalyysiä kaks tuntia. Ekaks sanoin kyl että ei ei voin jäädä, mutta sit alko tietsikka houkuttaan. Tunnin mää tein ranskan kirjan tehtäviä mut sit kun toinen tunti alko niin kysäsin että hei madame voisinko lähtee ja "yes ofcourse, have a nice time without us! Aurevoire". Nojoo ei haittaa. Nyt viel tunti matikkaa ja tunti historiaa ja sit kotiin koska on keskiviikko ja aina vaan aamutunnit niinkun oon sanonu.

Tässä on viä 15minuuttia freetime ja oon tehny kaikki must jutut koneella, niin tulin sit vaan tänne höpöttelee. Ja kaikki jotka luette tätä ees sillon tällön, niin laittakaa ees sillon sillon tällön kommenttia koska se ois tosi jees! Niitä on helmee lukee. Blaablaa ei mulla kai muuta, à bientôt!

Katri

p.s. Miks kaikki vääntää Finlandesta aina Irlannin?
p.p.s. Värjäänkö hiukset minkä värisiks? Elämän suuria kysymyksiä

5 kommenttia:

  1. Hei tätä sun blogia on tosi kiva lukea, muistuttaa mua siitä ku me asuttiin perheen kaa ulkomailla :) tsemppiä, kyllä sä pärjäät :)

    VastaaPoista
  2. tänks, joo kyllä täällä iha hyvin menee, kielen kaa vaan just vähä ongelmaa mut no worries!

    VastaaPoista
  3. aina luetaan, mutta nyt juuri mietitään kuka on toi SluiBertti? PS Älä värjää hiuksia, ne on just hyvät tollasina.
    t M&P

    VastaaPoista
  4. Ketä lienevät nämä salaperäiset M&P? Mulla ei leikkaa:( ja mää oon sluibertti eli sluibaan eli en tee hommia koska en ollut siä ranskan tunnil:)

    VastaaPoista
  5. Sluibertti rakas. M & P ovat tuttavallisemmin mamma ja pappa!

    VastaaPoista