lauantai 2. lokakuuta 2010

lauantai meiningit

Jaa mitkä meiningit? Ei täällä oo oikein mitään menoo tänään, mutta se ei kerrankin haittaa yhtään! Oon meinaa niin uupunu tosta kouluviikosta että pitkät yöunet ja kotihengaus ei haittaa mitää. Nukuin pitkät ja hyvät yöunet ja söin ja kävin suihkussa ja lueskelin kaikkia blogeja ja mulla iski kauhee himo vaatteisiin! Ja se ei oo yhtään hyvä, että kerrankin ois rahaa, koska sit tulee helposti ostettua turhuuksia joita ei tarvii ja sit yhtäkkiä onkin kaikki rahat menny hups. Siks oon varovainen ostelujen kanssa (tai siis yritän olla). Ja en oo kyllä ookaan paljoo vielä ostanu mitään, vielä. Niin tässä tavaravaatetilpehöörä huumassa ajattelin lähtee taas sinne beaulieu -kauppakeskuskseen missä olin sillon öö keskiviikkona? "Tarttisin" kaikkia juttuja, eli siis keksin tänään mitä kaikkee haluaisin mitä en vielä eilen tienny haluavani. Katsellaa jos pääsen sinne lähteen vielä tänään tuhlaileen.

Kohta lähetään Zoén kanssa käymään kirjastossa. En tiä mitä se sieltä tarvii ja mää en tarvii kyllä yhtään mitään, mutta kiva tietää missä se kirjasto on jos joskus tarvii sieltä jotain lainata tai mennä lukeen vaan rauhassa jos on sellanen paikka. Nyt käydään tarkistaan tilanne.

Eilen oli mantsan koe ja mää jopa vastasin pariin kysymykseen ranskaks + merkkasin karttaan kaupunkeja ja jokia ja vuoria, osa ihan väärissä paikoissa mutta ei se mitää! Sitten kokeen loppuajan kirjottelin kaikkee "Je suis un chien, elle s'appelle Stella." tasosta settiä, mutta se ope on sellanen että vois antaa siitäkin jotai säälipisteitä. Palautusta odotellessa...

Sit eilen käytii myös hypärillä Samian, Annabellen ja Cindyn kans koulun vieressä olevassa (halvassa! kahvi vaan 1e) kahvilassa ja ne kehu mun sujuvaa ranskaa kun sanoin niinkin paljon että "Un chocolat pour moi aussi s'il vous plait". Ne oli iha et ooo vähä sanoit hyvi ymsyms. ja sit mun piti toistaa jotai mitä ne sano ja ne kehu et mul on hyvä ääntäminen. öö onkohan, heh en tiä. Mut olin kyllâ ylpee mun ranska saavutuksista kun tein kiskallakin ostoksia ranskaks (mutta unohdin teititellä,noloo) ja tollast. Tää taso on vähän säälittävää, mut kyllä se tästä lähtee!

Nyt suunta kohti sitä kirjastoo, täällä muuten sato eilen koko päivän ja tänään on pilvistä. Syksy tulee! Ja Petteri sano että oli nähny unta jostain bileistä kun olin tullu takas Tampereelle, siä oli ollu himona lössiä jossain puistossa. Mää odotan että mulle sit organisoidaan sellaset heinäkuun alussa kts!

Katri

6 kommenttia:

  1. oi ihan mahtava blogi, itekin haaveilen ranskaan muutosta, ei juma tätä pitää seurata :)

    VastaaPoista
  2. haha kiitti:) juu seuraile ihmeessä, tietää sit että ees joku tätä lukee:D

    VastaaPoista
  3. Super Katri, hyvä hyvä, siitä se ranskan kieli lähtee. ja olen aivan samaa mieltä kuin sinä että opettaja voisi antaa sulle armosta pari pistettä, kun OLET STELLA NIMINEN KOIRA ja osaat kirjoittaa ranskaa!

    VastaaPoista
  4. ohooohohoho en tiä kirjotinko siihen kokeeseen noin en kyllä mun mielest:D toivottavasti kirjotin siihe oikei, vähä noloo

    VastaaPoista
  5. HASHAHAHAHAHA KATRI KYLLÄ ME TIEDETÄÄN ET OOT KOIRA!!! :D:D:D:D:D:D:D:D
    t. sanni ja sasu. khunno märttä sää

    VastaaPoista