torstai 7. lokakuuta 2010

Yo

Nyt tulee pikakirjotus ennen TPE tunnin alkua. Tänään olin koton syömäs louansta as always paitsi perjantaisin, niin puhuttii Odilen ja Xavierin kans että nyt mun pitää täysil yrittää koko ajan puhuu ranskaa että ei yhtään englantii, että ei haittaa vaikka menis väärin että ne kyllä korjaa ymsyms. Ja sitten että saan käydä koneella nyt vaan 3 kertaa viikos kunnes alkaa kieli sujuu, koska suomen puhuminen ja tällänen hidastaa mun oppimista. Eli se on sit koneella maanantaisin, keskiviikkosin ja lauantaisin ja 1h/pv. Toi on hyvä vaan, en oo yhtään katkera et ne laittaa mulle tollasia rajoja, koska tiedän itekin että oon liikaa koneella. Ja haluun oppii puhuu mahollisimman nopee niin tää järjestely on vaa hyvä, vaikka ei se varmaa helppoo tuu olaan sellasina "kuolen tylsyyteen" hetkinä jollon ei oo mitään tekemistä ja vois mennä koneelle vaan lagaa. Mutta nyt alkaa toi TPE tunti, en tiä jos sielläkin mennään koneelle, mutta tänään koitan saada sen mun työn jopa etenee!

à bientôt, Katri

1 kommentti: