lauantai 5. maaliskuuta 2011

Killing time

Hmmps, ei mulla oikein oo asiaa. Ajattelin tulla vaan höpötteleen. Nyt on eka viikko menny lomasta ja oi kiitos että niitä lomaviikkoja on täällä kaks! Ainoo asia mistä tykkään Ranskalaisessa koulujärjestelmässä, on 2viikon loma 6viikon välein. Tai no ei se ihan ainoo juttu oo. Mutta melkein!

Tää viikko on menny suhteellisen tylsissä merkeissä. Oon saanu hyvin kasvatettua juuret tähän sohvaan. Oon siis tosi paljon liikaa ollu koneella, kuunnellu musiikkia ja kattellu leffoja. En vaan oo oikeesti keksiny mitään tekemistä ja on laiskottanu kauheesti ja tollasta. Luokkalaiset on paljon ollu laskettelemassa ja muutenkaan en oo tottunu niiden kans hengaa niin ei oo silleen kauheesti ajatellu, että soittais jollekin että "voitko olla". oon niin tottunu jo tähän erakoituneeseen elämäntyyliin.

Ollaan tää viikko eletty aika poikamies-boxi elämää täällä kotona, kun Zoé ja Odile lähti sinne Madacascarin lähellä olevalle mille lie saarelle, niin ollaan oltu Victorin ja Xavierin kanssa kolmestaan. Ollaan yleensä skipattu toi lounas kun mää oon joko nukkunu sen yli tai sitten Xavier ei oo jaksanu tehä mitään. Ja ollu muutenkin aika rentoo.

Ja Marcela tosiaan oli meillä käymässä ja oli oikein mukavaa! Juteltiin kaikkia niintyttöjen juttuja kun vaan voi ja sitten tehtiin kaikkee ranskalaiseen kulttuuriin liittyvää hommaa... Ei siitä sen enempää! Ja unohdettiin kummatkin tää teknologia ja kuvat jäi ihan täysin ottamatta. Too bad. Sitten se Marcekin kuitenkin lähti ja jätti mut yksin kuolemaan tylsyyteen.

Tänään lähti Victor Alpeille sen kaverin kanssa laskettelee eli nyt ollaan isukkelin kanssa täällä kotona ihan kaksistaan. KUNNES Anni tulee meille maanantaina! Aaah, can't wait. Tulee jotain niin huikeeta. Aijai mua alkaa naurattaa jo kun vaan mietinkin tätä meidän jälleen näkemistä. Ja siitä sit lähteekin kokonainen viikko Suomi-tyttöjen kanssa! Odotettavissa kaikkee huikeeta.

Tänään kävin kaupungilla enkä mahtanu itelleni mitään, että oli ihan pakko ostaa muutama leffa. Just for killing time. Ja oli mun tartuttava siihen kaupan tarjoukseen 5leffaa=30e. Vai mitä? Sieltä lähti mukaan kyllä jotainniin käsittämätöntä yliöveriäjenkkihömppäshaibaa että en ees kehtaa listata niitä leffoja tähän. Mutta siis just for killing time, niin se on ihan fine eiksjoo?

Ootteko muuten huomannu että täydennän mun lauseita nykyään kauheesti englannilla? Musta tuntuu että sitä voi tulla ikävä Suomessa. Englantia. Ei kauheen loogista kun oon siis Ranskassa, mutta anyways!



Ei mulla ollu muuta. Take care ja sitä rataa, palaillaan jossain vaiheessa jollain superturhalla. Killing time mates, Annia odotellessa!

Katri

1 kommentti:

  1. Voin niin kuvitella sut yksin hekottelemassa sohvalla kun ajattelet sitä kauan odotettua riemun ja ilon täyttämää maanantaita jollon mä vihdosta viimein saavun sinne Nantesin peräkylille lumoamaan koko kaupungin tällä uskomattomalla charmillani.... ;) mdr <3

    VastaaPoista