torstai 16. joulukuuta 2010

Odotan..

...lomaa! Tarvitsen sitä myös, en jaksa enää, eikä oo mun terveydelle hyväks etta mun silmäpussit on peittäny mun silmät etten nää mitä teen ja mihin kuljen. Pitää saada nukuttua ja tehtyä muuta kun turhaa koulua! Voisin melkein nähä luokkalaisia tossa ens viikolla enne joulua, jos keksis jotain tekemistä. Vaikka eiköhän se aika kyllä ihan hyvin kulu vaan nukkumalla, syömällä, joulua valmistellessa ja ehkä vähän shoppaillessa. En oo pitkään aikaan ostanu mitää nii on se jo aika ny! Ja kun äitikin myönsi mulle luvan ostaa itelle pari joululahjaa niin nyt voin tuhlailla ihan mahtavan hyvällä omalla tunnolla!

Suurimmassa odotuksessa tässä on se viikon Alppi-reissu, koko porukka taidetaan olla aika innoissaan siitä. Siä on kuulema iha helmen näköstä ja kiva päästä laskeen ja LUNTA ja muutenkin ah ihanaa mahtavaa!

Nyt on taas tätä hemmetin TPE shittiä, empä mää sit sitä tutkielmaa viime viikolla alottanu. Enkä oo alottanu nyttenkää. Oon liian tottunu tähän "mun ei tarvii tehä mitään" linjaan että sit jos ois joku ykskin juttu tehtävänä niin en enää osaa! Hui kauhee, ei kuulosta hyvältä mun Suomess ajatkuvan lukio uran kannalta. Toivottavasti löydän sen panostus-flown vielä!

Mutta nyt fiilistelen musiikkia ja surffailen nettiavaruudessa ja lueskelen iltasanomilta että mitäs siä Suomessa on oikein meneillään! Tänään voisin ottaa jotain kuvia täältä jouluisasta Nantesista ja tehä sen äitin toivoman kaupunkiesittely postauksen. Saa nähdä saako tää tohelo sitäkään aikaseks. Toivotaan parasta.

Palaillaan, Kapa

1 kommentti:

  1. En käsitä miten tänne päädyin, mutta hyvä kun päädyin (googlettelin Ranskaan liittyen aivan muuta), oon itse tulossa parin viikon päästä vaihtoon sun naapurikaupunkiin, Rennesiin, joten kiva katella vähän sun kuvista miltä siellä kulmilla näyttää :)

    -S

    VastaaPoista