torstai 20. tammikuuta 2011

Fancy footwork

Otsikolla ei oo mitään tekemistä tän postauksen kanssa. Mun luovuus taas takkuili enkä keksiny mitään otsikkoo, nii laitetaa ny toi, kun oon sitä tässä kuunnellu lähipäivinä.

Tänään oli ihan lepposa päivä. Enkä koulussakaan istunu vaan toimettomana! Tää on huikeeta. Ekonomian kaksoistunnin tein Voila2 tehtäviä ja kirjottelin jotain teemasanastoja, matikan tunnilla kirjotin muistiinpanoja (ja okei lagasin ja nauroin Yanille ja Charlesille kun ne jotai sähläs) ja kaikki huipentu ranskan tunnille, kun opettaja ilmotti että tästä eteen päin oon siellä tunneilla ihan kun muutkin oppilaat. Teen kaikki kokeet, kirjotan muistiinpanot ja teen läksyt ja oon muutenkin messissä. Siis toisin kun tähän asti. No se mun panostus sit lähti kevyesti sillä, että se opettaja laitto mut lukee ääneen luokalle sellasen romaanikatkelman. Se oli joku yhen A4 paperin pitunen teksti. Se oli ihan sika hajoiluttavaa, nauroin vaa koko aja ja se opettaja korjaili mun lausumista ja selitti jotai hullui ääntämisohjeita. Luin sen ihan jääätävän hitaasti! Meni joku 15minuuttia, mutta no probs! Opettaja sano että luen hyvin ja pari luokkalaistakin tuli jälkikäteen siitä sanoo, että luin hyvin, kun ei ollu mikään helppo teksti. Mutta ite en oo ihan vakuuttunu... Ääneen lukeminen on varmaa mun heikointa osaamista, kun se lausuminen on niin perberistä.

Sitten oli 4h hypäri, jonka lagasin vaan pahasti kotona ja nukuin hetken ja muuten vaan koomasin. Sitten TPE tunnin vaan datailin ja pelasin älypäässä aivojumppaa ja sudokuu. Ja naureskelin jotai taas pojille kun ne jotain kikkaili ja plas jotai tietovisaa ja ärsytti toisiaa. En oo siinä edistyny paskas vertaa. Voisin kysyä joltain, että millon sen niinkun pitäis olla valmis ja puhua opettajan kanssa, että mää en taida pitää siitä mitään himo esitelmää. Mutta en tiä viä.

Sitten tulin kotiin, vaikka olis ollu koris, mutta olin väsyny ja suoraan sanottuna se ei oo kauheen kivaakaan. En tykkää hirveesti siitä valmentajasta enkä oo ollenkaa sillain siin joukkueessa mukana, et oon siel vaa pelailee enkä tunne oikein kuuluvani siihen porukkaan. Niin sit tulin vaa kotiin ja ruvettiin pelaa GuitarHeroo jonka Zoé sai joululahjas, mutta se tuli vasta tänään, kun se eka oli pleikka kolmoseen ja sen piti olla Wiille, niin nyt tuli toi joka pelittää tohon vehkeesee. Olin ihan kuningas!

Sit oi hyvää ruokaa; galettei (suolasii lettuja) ja jälkkäriks creppejä (makeita lettuja). Nyt taidan mennä taas tykittää highscoret tossa GH ja sitten vois mennä aikasin nukkuu. Tai kattoo leffan. saa nähä! Mut tänää on ollu hyvä fiilis, vaikka ei ookaan tapahtunu mitää kummallist. Vaikka toi ranskan tunti olikin aika priimaa!

Bisooous!

Niin joo ja P.S. oon saanu kolme (3) uutta lukijaa päivän aikana bloggerin kautta! huikeeta;) Tässä ollaan kovassa nousussa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti