tiistai 18. tammikuuta 2011

L'economie finlandaise

Siiis voi kyllä, oon ekonomian tunnilla, ja nyt sovittii opettajan kanssa että käännän jotain ekonomia aiheisia tehtäviä ja tekstejä suomesta ranskaan, kun ei mulla oo oikein mitään muuta tehtävissä. Noi mitä nää täällä tekee muut (sanajärjestys), niin ois mulle liian haastavia myös Suomeks, niin mää tyydyn tähän uuteen järjestelyyn ihan mielelläni. Mielummin mää teen jotain vähän ees fiksumpaa, kun vaan lagaan. Tässä on 4kuukautta, kohta 5, jo lagattu niin alkaiskohan riittää?

Täällä alko muuten alennusmyynnit viimeviikolla. Kävin ite vaan eilen aika pikasesti kääntymässä, mutta onneks olin aika laiskalla tuulella niin en jaksanu sovittaa kauheesti mitään. Vähän pitäis tätä rahan käyttöö miettiä muutenkin. Kahet H&M perus valkoset tennarit (nyt siellä miettii äiti ja sanni. ja johanna ja varmaan riitta. Saskiakin ehkä? että miksi taas VALKOSET??) kun oli 5e pari. Saa nähä kauan ne pysyy valkosena.

Huomenna kampaaja. Vähän kauhun sekisin tuntein odotan sitä kohtaamista sen kampaajan kanssa. Tuli meinaa tarkistettua, niin hän ei puhu ollenkaan englantia. Mulla ei toi kampaamo-sanasto oo ihan tuliterässä eikä mulla oo ees oikein ajatusta millaset hiukset haluaisin. Vähän epäilyttää että miten mulle siellä käy, mutta toivotaan parasta. Tai edes hyvää...

Ei mulla ny kai muuta, syvennyn näihin taloustieto artikkeleihin taloussanomien sivulla ja koitan ettiä oppimateriaalia YH2 taloustieto kurssista. I'll be back!

Kapa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti