tiistai 4. tammikuuta 2011

Tikapuita pitkin taivaaseen

Listaa elämästäsi jokaisella kirjaimella alkava asia ja perustele.


A - Aurinko, no siis, kyllä se pistää aina hyvälle tuulelle ja aurinkoenergiaaa

B - Bisous, my french life ja outo osa sitä

C - Canon EOS 400D, Tu me manques (=mulla on sua ikävä), siellä hyllyn päällä pölyttymässä kun täällä sulla olis kaikin puolin parempi elämä...

D - Disney, oih Disney...

E - Elokuvat. Suomessa en kattellu oikeestaan hirveesti leffoja tai ees telkkaria, mutta täällä on ny tullu ihan kielenkin kehittämisen kannalta katottua enemmänkin leffoja. Monet vielä useempaan kertaan, että tajuaa varmasti kaikki juonenkäänteet sun muut letkautukset.

F - Freddie. Skins, tää on vaan niin jotain fucked up viihdettä että ei voi muuta kun jäädä koukkuun. Ja Freddie, oi Freddie...

G - Google-kääntäjä, huikea keksintö puutteistaan huolimatta.

H - Haluttomuus. En halua tehä TPE:täää. Mhitä shittii

I - Ikävä. Kyllä se koko ajan kolkuttelee tuolla takaraivossa. Toisinaan enemmän, yleensä kuitenkin vähemmän.

J - Jossittelu, tää on mun juttu!

K - Kaverit. Oon täällä abroadilla tajunnu että kuinka mahtava porukka mua odottaa (toivottavasti) siellä kotopuolessa! Je vous aime<3

L - Lights - Ellie Golding, yks tän hetken mun kuunnelluimmista. (ompa tossa sanassa monta tuplakirjainta?)


M - Matkustaminen, näkee paikkoja, ihmisiä. Ei aina sitä samaa vanhaa, vaihtelua! Sitä mitä kaipaan.

N - Nukkuminen, parasta viihdettä.

O - Opinhalu. Siis tällä hetkellä maksaisin mitä vaan koeviikosta ja hullusta lukuressistä joka palkittais hyvillä kurssinumeroilla. Oonko mää ihan pimahtanu? Mutta turhauttaa täällä olla koulussa ja silti olla oppimatta mitään. Kuivaa!

P - Perhe. Siellä kotona ja mun uus perhe täällä Ranskassa. Oottehan te tärkeitä vaikka välillä oonkin kovis enkä sitä sano.

Q - ollaan ihQui ja nuoriii...



R - Raha. Ei tee onnelliseks joo, mutta kyllä se kummasti helpottaa. Enkä väitä ettenkö tykkäis omistaa vähän paksumpaa lompakkoo.

S - Suklaa, namnam. Mää en ymmärrä mikä siitä tekee niin saaairaan hyvää. Nutella, suklaapatukat&levyt, suklaamurot, suklaakeksit, suklaakakut...

T - Toiminta. Mää pitkästyn aika helposti ja haluan vaihtelua, menoo ja meininkiä, ja tollasta.

U - Unet, nää koittaa ottaa musta yliotetta! Kaikki unet on tosi toden tuntusia ja hämmentäviä. Ja kyllä tykkään nähä unia, niissä on kaikkee helmee!

V - Viikonloput. Tarvitaanko perusteluja?

X - X-factor josta tulee mieleen mun ja Saskian huikeet kannustus joukot sille yhelle olikse joku Eemeli tms?=D

Y - Yksinäisyys. Toisaalta ajatuksena ahdistava, jos olis aina ihan täysin vaan yksin, mutta oon oppinu kohtuuden nimissä nauttiin tästä enemmän lähi aikoina.

Z - Zzzz... Nää mun jutut menee vähän liian tärkeiks

Å - tässä näppäimistössä ei oo tota

Ä - Äidinkieli, yks lempi aineita koulussa ja ah suomi<3

Ö - Öitä, meen nukkuu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti