perjantai 28. tammikuuta 2011

Simban uljas harja

Otsikolla on henkilökohtainen sisäpiirin merkitys.

Nyt oon koulussa ja on hypäri, niin päätin tulla jotain shaibaa skriivaileen tänne. äsken oli economian tunti ja mää panostin! Tein vocabulairee ja muistiinpanoja ja kaikkia tommottia. Yleensä siis tuijotan seinää tai tekstaan Jasminelle että "v***u tää on perseestä". Nyt on vielä 2h historiaa, ruokailu, 2h englantia ja sit sellanen joku yhteiskuntaoppia vähän muistuttava oikeustieto homma (dataus). Ja sitten on viiiikonloppu! Uubeibe jes kyllä kiitos. Meni kyllä tää viikko tosi nopeeta vaikka en tainnu tehdä mitään erikoista. Eilen otin koulusta vahingossa omaa vapaata aamutunnit kun huomasin herääväni 11:30 sillain hups. Iltapäivän klo 16-18 TPE tunneille kuitenkin menin, ja jopa alotin sitä shittii! Aploodeja.

Viikonloppu suunnitelmissa on sellasta että tänään tulee Morgane (yfu vapaaehtonen joka on ennenkin esiintyny täällä blogissa) meille ja luulisin että mentäis sit sen ja Victorin kanssa istuun vähän iltaa. Ja niin voooihelevetti mun pitää kokkailla jotain jälkkäriä.... Koska huomenna puolenpäivän aikoihin on lähtö YFUn puolivuotis aluemiittiin. Sillain en haluais mennä kun oon ihan paineissa kun oon oikeesti yks huonoimmista tän kielen kanssa, kun meijän alueella sattuu oleen kaikki jotka puhu superhyvin jo tänne tullessaankin... Mää oon siellä sillain bonjour, hehheh. Mutta on se kiva päästä näkeen niitä muita vaihareita taas aika pitkän tauon jälkeen ja chillailee niitten kans. Tää tapaaminen on vielä sellanen et yövytään siellä mestoilla, niin on sit enemmän sellasta boustaus aikaakin.

Mutta nyt voisin lopettaa lörpöttelyt ja muut ja suunnata tekeen jotain fiksumpaa, esim ettimään sen jonkun vielä tuntemattoman reseptin siihen jälkiruokaan mikä mun pitäis tänään alkaa kikkaileen... Ei huvita! Palailen tänne blogiin sit varmaan viikonlopun jälkeen kuvien ja muun tommotteen soopailun kanssa.

à bientôt!

3 kommenttia:

  1. ahahahhahahaha otsikko (Y) :DD voin kuvitella kylla taas :D hyvaa miittikia teille ;)

    VastaaPoista
  2. hahahaha otsikko! :::D magnifique;p

    tee jälkkäriks lettui ja sanot et täs o suomalainen kreppi nauttikaa hahaha

    VastaaPoista
  3. haha vâlil niin tuntuu, et lukisin omaa tekstiii :Ddd mul on viel niin samanlaist ku oon kans premier ES... ja itseasias oon täl hetkel TPE:n tunnilla ja alotin vihdoin tekee mun TPE:tä ::D ja huom samalla surffailen netis ja luen blogeja... ei hyvin meeeeeee :DDd

    VastaaPoista