perjantai 19. marraskuuta 2010

Moi

Eilen oli jotenkin kiva päivä! Vaikka aamusta oli heti matikan koe josta ei jälleenkään tullu yhtäkään pistettä, eikä koulussa muutenkaa ollu muuta kivaa kun 4tunnin hypäri. Siinä hypäreillä sitten kävin ostamassa Pariisin junaliput ja oli ihan sikasymppis myyjä! Ostin ne liput ihan varmuudenvuoks englanniks, kun olin yksin asialla, etten vahingossa olis ostanu jotai eläkelläis lippuja kahdelle ykkösluokassa Marseilleen ens jouluks tai jotain muuta. Englannilla varmistu että sinne Pariisiin kans päästään, ja oikeena päivänä.

Se oli semmane miesmyyjä jolla oli aika hehkee aksentti ja välil tuli jotai ranskaa väliin. Sit se veikkas et oon pohjois-Euroopast olin sillee joo, sit se vaa et ei ollu vaikee arvata. Sit ku kerroin et oon Suomesta nii se alko heittää kaikkee et joojoo sehän on kiva maa, mutta siellä on tosi kylmä talvini ja ei valoo ollenkaa. No nii-ih, totta puhut. Se oli jotenki tosi sympaattinen! Ja mahtavinta oli että sain ne liput ja nyt se on sit ihan varrmaa menoo. Kirpas vaan vähän kun lippujen meno-paluu yhteishinta 77e.

Koulun jälkee eilen sitten oli koris ja se ei oo ollu mitenkää erityisen kivaa tai sillee, ja olin ihan siinä hilkulla etten menny vaan kotiin kun olin tosi väsyny. mutta sit kuitenkin menin ja oli jopa ihan kivaa! Pitkästä aikaa pääs pelailee, kun ei oo kolmeen viikkoon ollu treenejä. oon kyllâ vähän ulkona siitä joukkueesta tai sillee, kun en esim pelaa peleis kun en maksanu kallista lisenssii ku ei se nii mahtavaa oo, niin istun ain sivus kun ne käy jotai kuvioit ja tollast, ja sit niil on joku tapaaminen ain sunnuntaisin ja ne puhuu ain et kuka tuo seuraaval kerral kakun ja yms, sit kun kerran kysyin et mikä juttu se on nii se meijä valmentaja vaa et ei mitää sulle. Ookooo. Mutta no ei haittaa, mulle riittÄ toi että pääsee vähä ees joskus pelailee.

Tänään sit ei oo mennykää iha nii putkee. Aamul heräsin taas yllätys yllätys myöhäs (se johtu siitä että näin unta hyvän näkösestä kirjastonhoitajasta enkä voinu keskeyttää sitä?) ja myöhästyin bussista. No seuraava oli sit pari minsaa myöhäs ja sit mun piti lähtee rushaa täyden putkikassin, koululaukun ja korkkarien kanssa bussipysäkiltä koululle. No olin 5min myöhässä. No mutta not so big deal.... Ja sit oon koko päivän menny ton ison laukun kaa ympäri kouluu ja täysiä käytäviä niin helmi siinä sillee heh pardon pardon excusez moi etc etc. Syvien huokauksien suorituspisteet on tänään olleet korkealla.

Nyt on viä pari tuntia englantia + tunti lakijuttuja (facebook) ja sitten lähetään Victorin kanssa sinne Lannioniin! Jeee sika kiva mennä sinnekin. Ja viikon päästä Pariisiin! Odotatte varmaa yhtä innokkaasti tota mun Pariisin reissua, että pääsette eroon tästä mun hehkutuksesta.

Mutta nyt lähen margetoimaan tonne ja suunnistan englannin tunnille! Palaillaan viikonlopun jälkeen pirpalo-kertomusten ja kuvien (jos on julkaisukelpoisia) merkeissä.

Katri

1 kommentti: