lauantai 6. marraskuuta 2010

niin joo

Päätin ryhtyä nyt hetkeks muotibloggariks, ja tuun avautuu mun ongelmista! Eli kengät. Miksi ois miksi mulle on kasvanu tällänen helvetin mono jalka joka on ainakin täällä ransakssa kokoa 42-43, Suomessa menee välillä myös 41. Täällä ei todellakaan oo tälle koolle mitenkään laajaa valikoimaa kengissä. Ja täÄ on aika akuuttia että tarttisin uudet, koska ne kengät mitä täällä käytän joka päivä, ei oo enäÄ turkoosit vaan paskaset harmaat ja ihan puhki kuluneet, ja Victor joka päivä sanoo mulle että ei hei Katri, mitä jos ostaisit uudet kengät? Joo, ostaisin kyllä mutta täällä_ei_ole_tarpeeksi_isoja!

Ja siis mulla ei oo Suomesta tuotu kun:
1. noi turkoosit spirit storen 5e ale-kengät, jotka on jatkuvassa käytössä ja sen huomaa erittäin hyvin
2. sini-valko-raidalliset lyhyt varsitet tennarit joita ei ihan joka vaatteen kanssa voi käyttää, en tiä miks ostin ne? Kai kun halvalla sai.
3. sandaalit ja hohoi nyt on syksy ja sataa ja on kylmä! Joten ei.
4. 10cm mustat remmi korkokngät. Ei käyny mielessÄ että niillä kipittelisin pitkin kyliä päivittäin, piitudenkin puolesta no thanks, millasena ufona mua pidettäis kun kävelisin kaduilla moi oon Katri suomesta 190cm.
6. Balleriinat jotka on tänä päivänä jo poissa pïviltään, pohjat on kulunu kolmesta kohtaa puhki. Mulla on joku kirous kenkien kanssa?
5. Juoksukengät & koriskengät, juoksuun ja korikseen, ei kouluun tai muualle.

Ja tarttisin siis sellaset nilkkurit ja tennarit. Torstaina olin koulun jälkeen pari tuntia kaupungilla ja ravasin sen kadfun missä on eniten mun lompakolle sopivia kauppoja, niin kaikki kaupat läpi, ja voi kyllä siellä oli niitä täydellisiä kenkäpareja, jokseenkin vaan koossa 36-39! Muutamasta oli myös koko 40 ja 41 mutta aina puristi jostain kohtaa jos sainees tungettua jalkaan niitä. Sitten angstasin loppu illan kotona että miks mulla on näin hemmetin iso jalka voi putain merde kun on iha perseestä! Ja siis tää ei oo että haluisin kengät, tai no joo haluisin joo, mutta tää on myös ihan must!

Tässä mun muotibloggailut tältä erää! Palaan jossain muissa merkeissä, esim kuluneen loman tarinoinneissa myöhemmin joskus!

à tout a l'heure, Katri

5 kommenttia:

  1. mul taas toisinpäin ettei oo tarpeeks pienii kokoi:D

    VastaaPoista
  2. Laitan yhdet kengät paketissa huomenna tulemaan!

    VastaaPoista
  3. Käyppä miesten osastolla,saat hyvät ja kestävät kengät,on kokemusta.Greta´Garbokin käytti 42n kenkiä,se lohdutti meitä.Olen 164set.pitkäjakengän numero41-42.Onko suutareita?Mitä maksaa kenkäpari ?

    VastaaPoista
  4. Joo no kyllä sitä jotain perus kenkiä miestenkin osastolta voi kattoo, niinkun tennareita ja tollasia, mut ei ne hirveesti nilkkureita ja tommosia miehille kauppaa:D joo kyllä mulle suomesta löytyy tarvittava määrä kenkiä, mutta täÄllä ranskassa ei meinaa millää! Mihin suutareita tarvitaan? ja no kenkä parin hinta riippuu iha merkist. on halpaa ja ihan super kallista!

    VastaaPoista
  5. HEhh voi meijä pikkupäivistä<3 ei o kenkiä nyyh ja talvikin tulossa:// naurahdin muute äänee tota moi oon katri suomesta ufo juttua:DD

    T. Eskari

    VastaaPoista