tiistai 16. marraskuuta 2010

Otsikot ei oo ikinä ollu mua varten

Mulla on aina kun en oo koneella niin miljoona ajatusta mistä voisin kirjottaa, mutta sitten aina unohdan ne tai en jaksa kirjottaa niitä kun tuun koneelle. Ja sitten mulla tuli mieleen että voisin kysyä, että mistä haluaisitte, että kerron? Kun tuntuu vähän tylsältä vaan kirjottaa jotain mitä oon tehny kun "jee vähän hienoo tänään syötiin pihviä" jutut on ehkä vähän kuivia. Eli siis kaikkien pitää kertoa aiheita mistä voisin kirjottaa hyvää settiä! Ja sitten kirjotan. Jos jaksan. No joo kyllä jaksan. Ja siis nyt on tosi kyseessä, eli kaikkien on pakko ehdottaa jotain aiheita!

Mutta nyt lähen taas koulun kirjastosta (hengaan täällä aina?) kaupan kautta (suklaataaa) kotiin ja siivoon mun huonetta ja kattoo Skinssiä ranskaks ja lagaan. Ja syömään, tietty. En tiä onko pihviä mutta jotain hyvää varmaan kuitenki!

A plus, Katri

1 kommentti:

  1. Käy retkellä Nalliersissa ja kerro maaseudun elämästä pienessä ranskalaisessa kylässä.

    Toinen idea voisi olla ranskalaisten nuorten harrastukset ja mitäs kuuluu koripalloon, muuten. t Mamma

    VastaaPoista